Jeugdvisdag 2023

Donderdag, 28 december 2023

Wat een feest. Regen, veel regen, koukleumen, maar ook vangen, veel vangen, clinics, warme chocomel, broodjes hamburger, gerookte haring, veel vrijwilligers, nog meer deelnemers, goed gevulde goodiebags, gratis hengelreparaties, gratis nieuwe lijn, heerlijke warme mutsen van Sportvisserij Oost Nederland, te veel om op te noemen. Wat heel nat begon, eindigde bij Restaurant het Boothuis met drinken en bittergarnituur .

De vaste stok clinic, verzorgd door Keano Jansen en Josanne Goorman, verliep ondanks de regen super.
Tegelijkertijd assisteerden onze eigen vrijwilligers met het maken van tuigjes voor de deelnemers.
Daarna 1.5 uur wedstrijd met uitstekende vangsten.
Pauze, warme chocomel, broodjes hamburger, eindelijk droog weer en als klap op de vuurpijl gerookte haring, volledig verzorgd door buurman Freek Witter.
Geweldig dat mensen dit belangeloos over hebben voor onze jeugd.
Na de pauze gingen we verder met de streetfishclinic, verzorgd door Mika Kroese, Owen v Boven en onze talloze vrijwilligers.
Aansluitend de streetfishwedstrijd, 1.5 uur vissen op baars of andere roofvis.
Deze vangsten vielen erg tegen, waarschijnlijk veroorzaakt door de aalscholvers en doordat er al veel gevist werd voordat de wedstrijd begon.

De uitslag:
Groep tot 14 jaar
1. Aron Riezebos
2. Sven
3. Jibbe Wolf
4. Eibert Rens
5. Dinand Jonker

Groep vanaf 14 jaar

1. Geert Willem Westerink
2. Jarno v d Beek
3. Allard v Wijk
4. Thomas de Groot
5. Enrique

Winnaars van harte gefeliciteerd.

Heel veel dank gaat uit naar onze sponsoren:

Hoofdsponsor Zunnebeld, dankzij Dennis was er heel veel mogelijk👌👌👌

Sportvisserij Nederland
Sportvisserij Midwest Nederland
Sportvisserij Oost Nederland
Hennie Kruidenier Hengelsport uit Haaksbergen
Westin
Spro
Preston
Hengelsport online
Fish Up
Rapala
Restaurant het Boothuis
Plus Elburg
Gerald Vierhout en Hendry Vis

Last but not least :

Dank aan al onze vele vrijwilligers die de hele dag paraat stonden. Één woord: GEWELDIG!!