Uitslag Fotowedstrijd

Maandag, 29 november 2021

Ook dit jaar weer een fotowedstrijd. Onze juryleden: Hendry Vis, meervoudig Nederlands Kampioen Snoekbaarsvissen. Gerald Vierhout, meervoudig Nederlands Kampioen Snoekbaarsvissen. Hendry en Gerald, vaste vismaten, zeiden graag ja op de vraag of ze jurylid wilden zijn. Ze waren beide onder de indruk van de mooie foto's. Ook de Dutchfishinggirl Sanne Wolffenbuttel was jurylid.( bekend van instagram) Ze kon haast geen keuze maken, en koos uiteraard ook voor de dames die meededen.

De uitslag:

1.Jarno vd Beek
Een foto waar menig karpervisser jaloers op zal zijn. De vrolijke uitstraling. Een mooi gevangen vis en de vage achtergrond, kortom de terechte nummer 1

2. Fabian Gielbert
Wat een gave foto, een blij gezicht en technisch gezien een geweldige foto vol kleur en diepte. De bloemen op de achtergrond zorgen voor een geweldige foto.

3. Marit Blomjous
Mooie snoek, stoere meid en mooi om te zien dat verschillende generaties samen vissen. Leuk detail: de standaard pet bij de oudere generatie en de stoere freestyle pet bij de jonge generatie.

4. Jibbe Wolf
Trotse lach, een tikkie verkleumde vingers, zou hij uren aan de haven hebben gestaan voor deze alles verlossende aanbeet?

5. Mika Kroese
Samen vissen en herinneringen maken.
Mooier kan je het niet in een foto neerzetten

.
6. Jorian Beijeman
Prachtig getekende snoek, groot en donker, echt gaaf.

7. Sander Wolf
Erg mooi hoe het aasje te zien is in de bek van de snoek.

8. Josanne Goorman
Niet normaal, wat een dikke brasem en wat een mooie glimlach, ze is er vast erg trots op

9. Roan Hup
Prachtige steur en goed om te zien hoeveel plezier de jongens samen beleven.

10. Lucas Blaas
Leuke foto met een super mooi getekende baars