Terugblik op de jeugdcompetitie

Dinsdag, 29 juni 2021

Begin mei is de jeugdcommissie weer gestart met de vaste stok competitie. Er was weer veel belangstelling voor deze wedstrijden. Maar liefst 46 verschillende jeugdleden hebben de afgelopen 7 weken deelgenomen aan deze wedstrijden. 5 wedstrijden werden in de gracht gevist, de andere 2 in de brandvijver.

Wat opviel was dat er in de brandvijver 3x zoveel vis werd gevangen als in de gracht.
Algehele winnaar is,geworden: Josanne Goorman uit Rijssen. Zij wist maar liefst 5 wedstrijden te winnen, waarvan 1 wedstrijd met 6.59m.
Bij de jongste groep waren de prijzen ook goed verdeeld : 2 dames in de top 5, dat belooft wat voor de toekomst: Robin Jonker en Gabrielle Mensink.
Al met al is er leuk vis gevangen en kijken we terug op een zeer geslaagde competitie!

Onze dank gaat uit naar de vele sponsoren die deze competitie mogelijk hebben gemaakt:

Bekersponsor: Van Norel Installatie uit Oosterwolde.
Ijscobonnen: Casa Picolo
Zakjes lokvoer: Hengelsport online Elburg
Zakjes lokvoer: Zunnebeld Zwolle
Drinken en een versnapering: Jumbo Elburg en Boni Elburg

Enorm trots zijn we op al onze vrijwilligers die al deze avonden klaarstonden om onze jeugd te helpen.

Corina Pater
Gerwin Polinder