De Doodaas Wedstrijd

Zondag, 18 oktober 2020

Vandaag was de traditionele doodaas wedstrijd voor de jeugd, in de prachtige haven van Elburg. 30 jeugdleden streden om de prijzen.

Grootste vis van de wedstrijd, een snoek van 1.06m werd gevangen door Jorian Beijeman, gevolgd door Frans Bleijenberg met een snoek van 1.02m

Ondanks de coronaregels hebben we er toch weer een mooie gezellige wedstrijd van weten te maken.
Leuke vangsten waarvan 4 meterplusvissen. Er waren lekkere frikandellebroodjes gesponsord door Boni 't Harde, en een prachtige prijzenpot, gesponsord door Quantum Fishing Europe. Na afloop een heerlijk broodje zoute haring voor alle vrijwilligers, gesponsord door Viswinkel Het Bottertje Elburg. De Ingrediƫnten voor een prachtige ochtend aan de waterkant. Dankzij onze vrijwilligers was het weer een groot succes.