Viskaravaan

Woensdag, 26 augustus 2020

Vandaag was het zover: meer dan 80 kinderen kwamen een dag vissen, tuigjes maken, drillen op de drilmachine en natuurlijk op de foto met Daniel Weijers. (bekend van vistv)

Een super geslaagde dag, ieder kind kreeg een goodiebag en een hengeltje mee naar huis.

De dag werd georganiseerd door Sportvisserij Nederland, Stichting Wiel en onze eigen vereniging.
De lunch, een overheerlijk broodje haring en kibbeling werd gesponsord door Het Viswinkel het Bottertje Elburg, waarvoor hartelijk dank๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ.
Onze dank gaat uit naar de vele vrijwilligers, Willeke en Froukje van Stichting WIEL en de mensen van Sportvisserij Nederland.

Prachtig om te zien hoe deze kinderen vele vissen wisten te vangen.