Viskaravaan

Dinsdag, 28 juli 2020

Op dinsdag 25 augustus organiseert Hengelsportvereniging ‘De Poepenkolk’ in samenwerking met Sportvisserij Nederland en Stichting WIEL de Zomer VIS Karavaan.

De Zomer VIS Karavaan in Elburg is volgeboekt. Aanmelden niet meer mogelijk.

Een dag lang kunnen alle kinderen t/14 jaar kennis maken met de hengelsport. Kinderen kunnen zelf vissen, er is een visdrilsimulator, je kunt zelf je vistuigje maken en je leert herkennen welke vis je hebt gevangen! Je bent tussen 10:00 en 15:30 welkom op het scoutingterrein Rambonnet op de J.P. Broekhovenstraat 40. Heb je altijd al willen leren vissen? Geef je dan nu op via https://www.sportvisserijnederland.nl/hsv-service/promotie/zomerviskaravaan-2020/ Voor vismaterialen en wat lekkers wordt gezorgd.