Maandag, 20 juli 2020

Stel jezelf even voor: Ik ben Levi van 't Veen, ben 12 jaar, kom uit 't Harde. Mijn favoriete vissoorten zijn karper, brasem, zeelt en grote voorns.

Waarom is vissen leuk?
Vissen is leuk omdat je helemaal rustig wordt.

Als ik ga vissen ga ik vaak met Gerald Spronk en dan meestal in de gracht of strekdam en dan op brasems en voorns.

Meisjes, vissen of allebei?
Meisjes kunnen ook goed vissen en als ze dat willen is dat prima.

Wat vind je van onze vereniging?
Ik vind de vereniging goed is veel voor de kinderen te doen viswateren zijn goed met een leuk vis bestand.

Wat is je mooiste vangst?
Mijn grootste vis is een karper van 79cm in de gracht, de mooiste vis is een snoekbaars van 52 cm en het meest bijzondere was een paling aan de feeder hengel in de gracht.

Wat is voor jou een mooie visstek?
Ik vis het liefst midden in de natuur zonder iemand, omdat het dan lekker rustig is.

Heb je naast vissen nog andere hobby's?
Mijn hobby is vissen.

Wat is het meest bijzondere dat je hebt meegemaakt aan de waterkant?
Raarste was dat ik een paling aan de feederhengel had en het mooiste was dat ik een snoekbaars van 52cm had