Zaterdag, 4 juli 2020

1. Vertel eens wat over jezelf: Ik ben Martijn Evertsen, ik woon in Nunspeet en mijn favoriete vissen zijn snoek, baars en snoekbaars.

2. Wat voor type visser ben je?
Ik ben een actieve visser, ik vind het leuk om de vis echt op te zoeken en dan natuurlijk ook ze proberen te vangen.

3. Mijn visdag is geslaagd als: ik de vis heb gevangen waarvoor ik gekomen ben.

4. Meisjes vissen of beide?
Als meisjes het leuk vinden om te vissen dan moeten ze dat gewoon doen.

5. Wat vind je van onze vereniging?
Ik vind dat jullie een mooi viswater hebben voor eigenlijk alle vissoorten. Ook is het leuk dat er af en toe een wedstrijdje is.

6. Wat is je grootste, mooiste vis die je gevangen hebt?
Mijn grootste vis die ik gevangen heb is een steur van 1.63 en mijn mooiste vis is een zandhaai.

7. Waar vis je liever: in de haven van Elburg waar al 25 man staat of in de polder midden in de natuur?
Ik vis liever midden in de natuur waar niemand anders is, want dan kun je genieten van de natuur en van de rust.

8. Heb je nog meer hobby's naast vissen: Ik vind het wel leuk om af en toe te gamen en zelf vliegjes binden voor het vliegvissen en ik vind het ook gezellig om met vrienden of familie af te spreken.

9. Wat is leukste/raarste dat je aan de waterkant heb meegemaakt?
Dat ik mijn vader en een vriend aan het vissen waren in Noorwegen. toen onze vriend een haak in zijn vinger kreeg en dat hij zei die krijg ik er zo uit, maar dat lukte niet. Toen zijn we terug gevaren naar de haven en ging mijn vader en zijn vriend naar het ziekenhuis en toen zijn ze pas de volgende dag weer thuis gekomen.

10. Wie nomineer je voor de volgende vistopper?
Bart Land