Maandag, 29 juni 2020

1. Wie ben je? Ik ben Jesse Vos, ben 14 jaar oud woon in Nunspeet en mijn favoriete vissoort is de snoek

2. Wat voor type visser ben je?
Ik ben een mooi weer visser maar als er regen komt en ik ben op het water, ga ik gewoon lekker verder. Maar dat doen de meeste.

3. Jouw visdag is geslaagd als:
Het mooi weer is en ik dan ook nog een paar mooie snoeken vang.

4. Meisjes of vissen?
Meisjes en vissen want als je een meisje leert vissen kan je samen vissen.

5. Wat vind je van onze vereniging?
Ik vind dat onze vereniging een goede vereniging is. Want ze organiseren activiteiten. En allemaal leuke dingen voor de kids. Maar het meeste belangrijke is en dat doen ze ook. De vis beschermen en dat doen wij als leden ook zo veel mogelijk.

6. Wat is de grootste, mooiste vis die je hebt gevangen?
Ik moet toegeven als ik het water op ga vang ik niet hele grote vissen. Maar dat maakt mij niet uit ik heb er plezier van als ik een snoek vang. En het raarste wat ik aan me hengel heb gehad is een brasem. Tijdens het trollen een keer op de redhead pikefighter.

7. Met welke Nederlandse visser zou jij graag eens een dag willen vissen?
Ik ken geen bekende visser. Ik ga liever keer met mezelf.

8. Heb je nog meer hobby's naast het vissen?
Ja ik voetbal 3 keer per week. Maar door corona is dat minder geworden. en ik hou heel erg van bestuurbare auto's.

9. Wat is het leukste/raarste dat je hebt meegemaakt aan de waterkant?
Dat er een water rat langs kwam zwemmen

10. Mijn nominatie gaat naar
MARTIJN EVERTSEN

en allemaal veel sterkte in deze tijd en veel plezier met vissen iedereen.