Maandag, 22 juni 2020

1. Vertel iets over jezelf: Ik ben Mischa Bouw, 14 jaar oud en kom uit Nunspeet. Ik vis het liefst op roofvis.

2. Wat voor type visser ben je?
Ik ben een actieve visser want ik hou niet van stilzitten tijdens het vissen want ik zoek de vis liever op.

3. Wat vind jij nou zo mooi aan het vissen?
Ik vind vissen mooi omdat je met vrienden buiten kan zijn en plezier kan hebben en het vissen zelf is leuk omdat je veel buiten bent en meer over sommige soorten te weten komt.

4. Wat maakt voor jou een visdag goed?
Als ik een soort vang waarop ik vis en als dat dan een grote is dan is dat mooi meegenomen.

5. Wat vind jij van onze vereniging, heb je nog tips voor ons?
Ik vind dat de vereniging alles goed in orde heeft, vooral de activiteiten zijn leuk en er worden genoeg wedstrijden georganiseerd. De uitstapjes naar bijv. Tom's creek zijn ook top.

6. Wat is je mooiste vangst?
Mijn grootste vis is een snoek van 111.5cm en mijn mooiste vis is een baars van 42cm.

7. Met wie zou je graag een dag willen vissen en waarom?
Ik zou wel eens een dag willen vissen met de jongens van de vistechnische dienst want hun vangen veel grote baarzen met speciale technieken en daar kan ik dan veel van leren.

8. Wat is er naast vissen erg belangrijk voor je?
Buiten het vissen ga ik veel met vrienden om en game ik soms nog.

9. Wat is het leukste/raarste dat je hebt meegemaakt aan de waterkant?
Dat er in Amsterdam iemand in het water sprong en toen een tijdje in een roeiboot bleef zitten.

10 wie wil je nomineren voor de volgende vistopper?
Ik nomineer Jesse Vos voor de volgende vistopper.