De Vistopper

Maandag, 15 juni 2020

1. Vertel iets over jezelf: Ik ben Arnoud van Wijhe, Kom uit Oosterwolde. Mijn lievelingsvis is baars.

2. Wat voor type visser ben je?
Ik ben een actieve visser, ik vind het erg leuk om veel moeite te moeten doen voor een vis.

3. Wat vind jij nou zo mooi aan het vissen?
Ik vind zelf de beleving erg leuk, maar ook dat je samen met vrienden bent en het erg gezellig hebt.

4. Wat maakt voor jou een visdag goed?
Voor mij maakt het het goed als ik vang waarvoor ik kwam maar ook als het een gezellige dag was.

5. Wat vind jij van onze vereniging, heb je nog tips voor ons?
Ik vind de vereniging super leuk ,voor elke visser is er wel wat te doen . Het water vind ik ook prima. Alleen vind ik het jammer als het gesloten tijd is dat er weinig water is met een leuk karper bestand.

6. Wat is je mooiste vangst?
Moeilijke vraag: ik denk een snoekbaars van 89cm. Dit komt omdat ik gericht op grote snoek aan het vissen was en ik niet op snoekbaars gerekend had.

7. Met wie zou je graag een dag willen vissen en waarom?
Ik heb niet echt een voorbeeld met vissen. Het lijkt mij wel een keer vet om met een goede amerikaanse bass visser te gaan vissen.

8. Wat is er naast vissen erg belangrijk voor je?
Ik vind zelf familie heel belangrijk maar ook mn vrienden

9. Wat is het leukste/raarste dat je hebt meegemaakt aan de waterkant?
Dat Owen en ik aan het vissen waren op vrijdag de 13e en ik een dreg in mijn been kreeg en dat we die toen hebben afgeknipt. En toen 3 uur lang niet door hadden dat de haak nog in mijn been zat.

10 wie wil je nomineren voor de volgende vistopper?
Mischa Bouwer