1e Jeugdwedstrijd

Woensdag, 27 mei 2020

Na een paar trainingsavonden, de 1e jeugdwedstrijd van het seizoen. Wat was iedereen lekker fanatiek. Helaas waren de vangsten iets minder dan vorige week. Toch wisten de meesten wel een paar mooie vissen te vangen. De fam. Polinder trakteerde de jeugd(en de begeleiders )op wat lekkers, waarvoor onze hartelijke dank. Er werden zelfs mooie tekeningen gemaakt door de kinderen voor ons: erg leuk, doet ons goed.

De uitslag:

Groep A vanaf 13 jaar

1. Gerald Polinder
2. Marien Lankman
3. Wesley v Kolthoorn
4. Mart Steenbergen
5. Levi Koster

Groep B tot 13 jaar

1. Robin van der Heide
2. Geert willem Westerink
3. Julian v d Hoorn
4. Daan Broekhuizen
5. Björn Sneller

Helaas waren de vangsten iets minder dan vorige week.
Toch wisten de meesten wel een paar mooie vissen te vangen.
De fam. Polinder trakteerde de jeugd (en de begeleiders) op wat lekkers, waarvoor onze hartelijke dank.

De jeugdcommissie