Nadere berichtgeving afgelastingen

Dinsdag, 24 maart 2020

Na nieuwe regelgeving van de overheid, met betrekking het coronavirus, heeft het bestuur het volgende besloten:

Alle activiteiten zijn tot 1 juni afgelast.

Volgens de statuten is de vereniging verplicht om uiterlijk in mei de Algemene Ledenvergadering te houden. Gezien de bijzondere omstandigheden wordt de ALV verplaats naar een nader te bepalen datum.

De vereniging bestaat dit jaar 70 jaar. Er was voor 6 juni een 5-jarig jubileumfeest gepland. Het jubileumfeest wordt dit jaar afgelast. Of we het jubileumfeest volgend jaar gaan organiseren, of dat we het helemaal overslaan kunnen we op de ALV bespreken.

Het vissen in de haven wordt met onmiddellijke ingang verboden. Er staan nog steeds groepjes bij de botters op baars te vissen,
die de onderlinge afstand van 1,5 meter niet in acht nemen. Daarnaast lopen er steeds andere mensen langs.

Nu er geen verenigingswedstrijden meer zijn is het niet wenselijk en verstandig om “wilde” wedstrijden in de polder te gaan houden.

We kunnen alle leden niet persoonlijk op de hoogte houden. Houd de website in de gaten voor het laatste nieuws.

Het Bestuur