Nachtvissen

Vrijdag, 20 december 2019

Met ingang van 2020 is de toestemming om te mogen nachtvissen veranderd.

Nachtvissen mag waar het is toegestaan, alleen met een nachtvispas van de HSV De Poepenkolk of voor leden van HSV De Poepenkolk ook met een landelijke NachtVIStoestemming van Sportvisserij Nederland.

Dit betekend dat leden die in het bezit zijn van een nachtvis-sticker op hun Vispas geen nachtvispas van de vereniging meer hoeven te kopen. Voor niet leden en leden zonder nachtvis-sticker is de nachtvispas van de vereniging verplicht tijdens het nachtvissen. De nachtvispas van de HSV De Poepenkolk is te verkrijgen bij onze verkooppunten.

Personen onder de 16 jaar mogen uitsluitend nachtvissen onder begeleiding van een persoon die minimaal 16 jaar is.

Bestuur HSV De Poepenkolk