Hengelsport vereniging de Poepenkolk genomineerd voor Verkiezing Club van het Jaar

Vrijdag, 7 mei 2021

Beste Leden van Hengelsport vereniging de Poepenkolk,

Hengelsport vereniging de Poepenkolk is genomineerd voor de Verkiezing Club van het Jaar. Jullie club maakt daarmee kans op de titel in de gemeente Elburg, de provincie Gelderland en misschien wel de landelijke titel.

Het is een uitdagend jaar geweest voor alle sportclubs en cultuurverengingen. Desondanks was de veerkracht groter dan ooit en namen veel clubs mooie initiatieven om de verbondenheid met de leden en de buurt te behouden. Zet Hengelsport vereniging de Poepenkolk in de schijnwerpers en laat jullie veerkracht zien. Juist in deze tijd verdienen jullie dit podium!
Hengelsport vereniging de Poepenkolk is genomineerd voor de verkiezing Club van het Jaar.
Hoe het werkt voor Hengelsport vereniging de Poepenkolk

Het publiek kan tot 24 mei op Hengelsport vereniging de Poepenkolk stemmen via https://www.clubvanhetjaar.nl/-sportclub-elburg-3.
De Gemeentewinnaars worden bepaald op basis van het aantal stemmen. Je hebt minimaal 50 stemmen nodig om in aanmerking te kunnen komen voor de titel van gemeentewinnaar.
De jury kiest vervolgens per provincie uit de top 5 van gemeentewinnaars (top 5 op basis van het aantal stemmen) de provinciewinnaar. In deze fase gaat het om de opgegeven motivatie waarom jouw club ‘Club van het Jaar’ zou moeten worden.

Dit jaar introduceren we een ‘wildcard’ voor een sportclub én een cultuurvereniging. Deze clubs worden gekozen door de jury op basis van de opgegeven motivatie waarom zij de titel ‘Club van het Jaar’ verdienen. Hierbij kijken we naar de getoonde veerkracht en gave initiatieven die het afgelopen jaar ondernomen zijn. Het aantal verkregen stemmen is hierbij niet relevant.