De Fish Up Clinic en Wedstrijd.

Zondag, 13 februari 2022

Het was weer een mooi feest aan de haven.Er werd eerst een streetfishclinic verzorgd door de mannen van Fish Up Lures. Alle jeugdleden kregen uitleg over diverse montages, er werden montages gemaakt en iedere deelnemer kreeg een pakje shadjes voor de baarsvisserij.

Na een overheerlijk broodje knakworst, verzorgd door de jeugdcommissie van Harderwijk, startte de wedstrijd voor de jeugd van Elburg en Harderwijk. Er werd volop vis gevangen, de ene vis nog mooier of groter dan de ander. Tijdens de wedstrijd werd de jeugd nog voorzien van heerlijke warme chocomel Winnaar van deze wedstrijd is geworden : Jarno v d Beek.

De uitslag:
1 Jarno v d Beek
2. Peter Ponstein
3. Teun v Putten
4. Allard v Wijk
5. Gijs Jonker
6. Marit Blomjous
7. Ryan Balvert
8. Gert Kok
9. Gerald Cluster
10. Simon Helmers

Een woord van dank voor:

FishUp Lures voor het verzorgen van de clinic en shads e.d.
Mika Kroese en Sven Peeters, gaaf dat jullie dit hebben gedaan voor onze jeugd!

Zunnebeld uit Zwolle voor het beschikbaar stellen v d hoofdprijs.
Omdat we ons gaskookplaatje vergeten waren, konden we aankloppen bij buurman Freek Witter, voor het opwarmen v d knakworsten. SUPER!!!

Viswinkel het Bottertje Elburg voor het beschikbaar stellen van overheerlijke zoute haringen voor de begeleiders.

Hsv de Snoek uit Harderwijk, bedankt voor een super gezellige middag met elkaar.

Als laatste willen we onze jeugdleden Fabian Gielbert en Jarno v d Beek bedanken voor het bijspringen bij de clinic van Fish Up.
Gaaf dat we ook een beroep op onze eigen jeugd kunnen doen.

Meer foto's op www.bottercourant.nl