OPGEVEN IS GEEN OPTIE

Vrijdag, 23 februari 2018

De tekst voor de Alpe 'd Huzes, een evenement georganiseerd om de strijd tegen kanker aan te gaan

Ook 1 van onze jeugdleden gaat hieraan meedoen!!
Mika Kroese gaat samen met z'n ouders en zusje Luna de Alpe 'd Huez op de fiets beklimmen, om zoveel mogelijk geld binnen te halen.
Wij als jeugdcommissie hebben besloten om hen hierbij te gaan helpen, we willen een streetfishwedstrijd gaan organiseren, om zoveel mogelijk geld bijeen te krijgen. De bedoeling is dat je zoveel mogelijk sponsoren vind om je: of per vis, per cm of voor een totaalbedrag te laten sponsoren. de wedstrijd wiilen we a.s. 10 maart houden, aan de haven van Elburg, van 13.00 tot 16.00 uur. de leeftijd voor deze wedstrijd is van 10 tot en met 21 jaar.
Inmiddels hebben we Hendry Vis en Gerald Vierhout, de Nederlands Kampioenen snoekbaarsvissen 2015 en 2016 bereid gevonden om de hoofdprijs te verzorgen : De winnaar van de streetfishwedstrijd mag een dag mee vissen met de boot met een van beide heren, ook degene die het meeste sponsorgeld binnenhaalt mag een dag mee vissen met een van beide.
uiteraard hebben we nog vele andere prijzen(o.a. goodiebag van Sportvisserij MidWest Nederland) en is deelname weer gratis. Dus meld je aan , ga bij al je familie, buren, vrienden en bekenden langs om zoveel mogelijk sponsorgeld binnen te halen.
Deelnameformulieren zijn verkrijgbaar bij de jeugdcommissie(Johan en Martien), Mika en onze controleur Joop Wijnbelt.
Iedereen is van harte uitgenodigd om bij dit evenement aan de haven aanwezig te zijn.
voor vragen en/of aanmelden: