Indrukwekkend....

Zondag, 4 februari 2018

De streetfishwedstrijd aan de haven van Elburg. 25 kinderen

De streetfishwedstrijd aan de haven van Elburg. 25 kinderen, van hsv de Poepenkolk en van hsv de Snoek uit Harderwijk streden om de meeste en grootste vis te vangen.Het gaat om een competitie van 2 wedstrijden, komende zaterdag 10 februari vissen we de 2e wedstrijd in de haven van Harderwijk.
Er werd volop baars en snoekbaars gevangen, met hier en daar ook een mooie roofblei. Wethouder Krooneman kwam de prijzen uitreiken, waarvoor onze hartelijke dank. De prijzen, hengel, molen en kunstaas werden gesponsord door Hengeldiscount.
de uitslag:
1. Owen van boven 152 punten
2. Jeff Bakker 100 punten
3. Arnoud van Wijhe 80 punten
4. Wolf van der Weij 67 punten
5. Marit Blomjous 60 punten
de chocomel werd gesponsord door Jumbo Zwolscheweg Elburg.
Restaurant Lucca was bereid om de chocomel en knakworst op te warmen voor onze jeugd, tevens mochten de kinderen gratis gebruik maken van het toilet van restaurant Lucca, aangezien de toiletten aan de haven in de wintermaanden gesloten zijn.(en ja, binnenkort volgen er gesprekken met de wethouder over openstelling van de toiletten!!)
Onze dank gaat uit naar onze sponsoren, alle vrijwillgers en deelnemers die dit evenement weer mogelijk gemaakt hebben!